"Kleine waarheden kunnen we begrijpen, grote voelen we slechts aan" (Oscar van der Hallen)
en zo voel ik het!
Adelheid


7.2.09

Het toeval; de vierde van de vierde


Dankzij Zeezicht word ik even midden in de meimaand gekatapulteerd, en in herinneringen.
Een stokje, voor vrije willigers!
Niet de beste van de beste foto zoeken, maar een toevalsfoto, goed genoeg om bewaard te zijn in je mappen, de vierde van de vierde map.

Mijn fotomappen staan alfabetisch gerangschikt. De vierde map heet "Andere bomen", elke boom die geen apart mapje nodig heeft. De vierde foto, vanonder een boom naar een andere boom kijken, ergens in de Ardennen.
Wie hier al langer komt, herinnert zich misschien de Dansende boterbloem en de rust in de zonnewei. Die dag...

Als er nog vrije willigers zijn, graag!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé, wat fijn dat je het stokje hebt overgenomen. Jouw foto's zijn blijkbaar goed gecatalogiseerd.
Bij mij is het een beetje anders, maar ik vind toch alles terug.
Mooi foto trouwens, met die donkere voorgrond!
Het doet verlangen naar de zomer.

Anoniem zei

:-)
mooi stokje adelheid, ik ben geen stokjesmens, heb ook niets gecategoriseerd:-)
vind alles terug op de tast:-)
wat ik moet hebben komt naar me toe:-)

maak er een fijne zaterdag van
xxx
klaproos

Anoniem zei

Wil toch lukken zeker,
dat rose roosje,
vierde foto van de vierde map...
Je vindt het
op mijn keukenbord geprikt,
tesamen met een versje
omdat het bijna Valentijn is.

Jouw vierde van de vierde,
doet me dromen
van een heerlijke maand mei.

Maar dan moet eerst wel
die lange winter willen verdwijnen!

ria

Anoniem zei

Ik wou dat ik daar liep...
al middenin de mei,
heel blij ;)